S čím vám můžeme pomoci?

Profylaktická prohlídka

Pro bezproblémový chod zařízení je vhodné provádět pravidelně profylaktické prohlídky. Interval prohlídky se mění v závislosti na zařízení. Na “teplé” zařízení (zařízení, která hřejí – konvektomaty, salamandry, grily, pánve, …) se profylaktická prohlídka doporučuje dělat jednou ročně, u “studených” zařízení (zařízení, která chladí nebo mrazí – chladničky, mrazničky, chladicí boxy, mrazicí boxy, …) je tento interval o polovinu kratší.

Prohlídka spočívá v kompletní diagnostické prohlídce zařízení, kontroly všech funkcí, správného chodu topnic, čerpadel, atd. Výměna filtrů a aktualizace SW je samozřejmostí.

Pro objednání profylaktické prohlídky nás stačí kontaktovat.

Záruční servis

Máte od nás kuchyni a něco se porouchalo? Na všechny spotřebiče, varné bloky i nerezové pulty a vozíky, nebo třeba baterie poskytujeme záruku po dobu dvou let.

V rámci této záruky vám náš technik závadu odstraní a vy se můžete bez starostí věnovat dál tomu, co vás baví. Vaření. Pro objednání záručního servisu nás stačí kontaktovat.

Pozáruční servis

Máte od nás kuchyni déle než dva roky, nebo ji máte odjinud? To vůbec nevadí. I vám rádi pomůžeme.

Naši servisní technici si poradí s ledasčím. Stačí, když nám zavoláte nebo pošlete e-mail a domluvíme se spolu na dalším postupu opravy. Vy se nemusíte stresovat s opravou a dál se můžete věnovat tomu, co vás baví nejvíce. Vaření.

Zkusím si to opravit sám

Konvektomat

Pokud váš konvektomat nejde spustit, může být chyba v přívodu elektrického proudu. Zkontrolujte, že je vypínač v poloze “I”, tedy zapnuto. Jestli je konvektomat zapnutý a stále neběží, překontrolujte jistič v elektrickém rozvaděči.

Konvektomat bez vody fungovat nemůže. Chyba nebude přímo v něm, ale spíše na přívodu vody. Zkontrolujte, jestli je otevřený přívod vody ke konvektomatu a zda není ucpaná přívodní hadice.

S tímto problémem si už asi sami neporadíte. Rychlejší i bezpečnější bude, když nám zavoláte nebo napíšete a my k vám vyšleme servisního technika, který se o vše postará. 

Myčka

Pokud myčka nejde spustit, může být chyba v přívodu elektrického proudu. Zkontrolujte, že je vypínač v poloze “I”, tedy zapnuto. Jestli je myčka zapnutá a stále neběží, překontrolujte jistič v elektrickém rozvaděči.

Myčka bez vody fungovat nemůže. Chyba nebude přímo v ní, ale spíše na přívodu vody. Zkontrolujte, jestli je otevřený přívod vody k myčce a zda není ucpaná přívodní hadice.

Ve chvíli, kdy myčka nemyje, je potřeba překontrolovat několik věcí. Jako první zkontrolujte, jestli se spustí čerpadlo. Druhou věcí, která může problém způsobovat, jsou mycí ramena. Koukněte, jestli jsou správně nastavena a jestli jsou otvory v nich průchozí. Jestli tyto věci fungují, můžete mít nedostatek mycí chemie. I tu umíme dodat, stačí zavolat nebo poslat e-mail. Jestli ani toto nezabralo, nezbývá nic jiného, než aby se na myčku podíval náš technik. Kontaktujte nás a my se o zbytek postaráme. 

Kávovar

Pokud váš kávovar nejde spustit, může být chyba v přívodu elektrického proudu. Zkontrolujte, že je vypínač v poloze “I”, tedy zapnuto. Jestli je kávovar zapnutý a stále neběží, překontrolujte jistič v elektrickém rozvaděči. 

Kávovar bez vody fungovat nemůže. Chyba nebude přímo v něm, ale spíše na přívodu vody. Zkontrolujte, jestli je otevřený přívod vody ke kávovaru a zda není ucpaná přívodní hadice. 

O nahřátí kávovaru se stará elektronika, kterou nedoporučujeme servisovat svépomocí. Rychlejší a pohodlnější bude, když kontaktujete náš servis. Technik váš problém vyřeší co nejdříve. 

Chladnička / Mraznička

Pokud vaše chladnička nebo mraznička nechladí, může být na vině více věcí. Jako první zkontrolujte, že je připojena na elektrický rozvod. Další příčinou může být zamrzlý výparník. V tomto případě jí stačí odmrazit a bude fungovat dál. Pokud je i toto v pořádku, překontrolujte, jestli běží ventilátor uvnitř komory. Jestli ne, kontaktujte náš servis. Ventilátor vám vyměníme a bude po problému. 

Jestli chladnička nebo mraznička nedrží požadovanou teplotu, překontrolujte, že máte teplotu nastavenou správně. U většiny chladniček a mrazniček najdete displej zobrazující nastavenou teplotu a ovládací panel na změnu. Pokud je vše nastaveno správně a problém přetrvává, kontaktujte náš servis. 

Tuto závadu není dobré řešit svépomocí. Kontaktujte náš servis, co nejrychleji k vám pošleme technika, který se o vše postará. 

Pro objednání servisu náskontaktujte zde